chuuusan

2009-12-19, 17:05:52 / Kategori: Allmänt

Har jobbat idag men bara från 12-16.00 det va julhandling som gällde idag till alla brukarna b la...
fick även en liten present från jobbet..jättegulliigt...träffade även sisse en stund alltid lika roligt att träffa hennee...

Igår åkte vi till borås jag,jean p,claudio & linda för att köpa julklappar fick köpt nästan allas...Fast jag vet redan på ett ungefär vad jag ska köpa till dom så det blir inte så svårt sån tur är... vi åt på subway igår ocksåå fan va gott det var speciellt brödet jag valde...Honungsbröd eller något sånt gott...
Kl 18.30 ska vi på en kompis kalas i kinna...

JULklappar:
*Pappa & mamma
*Claudio & linda
*Bella & novalie
*Gaby,madde & chichan
*Jean paul,hans mamma och hans mormor
*farmor
*cristian Jean mammas kille
*Karla & jean
*TILL MIG SJÄLV....

Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?