Under tiden

2010-05-17, 20:54:11 / Kategori: Allmänt

Under tiden jag inte har bloggat så har jag:

vart
Bio med evve,jeff & jean paul (avataR)



Umgååts med min faster och hennes barn...



Varit iväg i säffle i 2 veckor, träffat helt underbara människor!



Festat



Festat



festat


festat


festat



Varit med världens bästa, alltid!



Sen så har jag pluggat en hel del teori, nu i veckan ska jag börja övningköra..
Jobbat har jag börjat med igen, dom har inte ringt så mycket men få hoppa in så fort det går..
Det e inte lätt alltså, göra allt och jag kan lätt säga att jag underskattade körkortet en aning, trodde de
skulle vara hur lätt som helst men fan vad man får slita egentligen.
Intensivkursen fick mig verkligen att inse en hel del saker, sen så saknade jag såklart hem men det va endå väldigt skönt att vara borta från skene och lära känna nya människor, samt lära sig en massa...Intensivt var det, verkligen...säffles lärare är grymt bra och rekommenderar det kraftigt....
Om man vill ha körkortet snabbt då ..Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?