jobb & jul

2009-12-26, 22:48:26 / Kategori: Allmänt
Jag jobbade på jul,från kl 11 till 21.30 och jag säger det med en gång ALDRIG mer det va såå sjuukt tråkigt..
OOhh ja fiick såå roliga presenter..

kläder
blommor
massa choklad
en korg med massa exclusiva choklader och massa annat gottit i
en digital fotoram med kontroll
ett rött glashjärta som lyser¨
2 svartvita skulpturer
en pläd
en plattång
en hårtork
halsband & armband..


fick världens gulligaste överraskning utav min kille,han kom till mitt jobb med jättefiin blombukett och choklad :D..
Jag måste säga att samtalet vi hade har gjort saker o ting mycket bättre,vi borde  ha sånna samtal oftare hehehe..

jag har insett nu att jag e en arbetsnarkoman,jag e verkligen det har fått höra det många gånger innan men inget jag har brytt mig om men nu märker jag hur mkt jag egentligen arbetar... e det bra eller dåligt??

Imorgon ska jag åka till borås på mellandagsrean hoppas det finns några bra saker...

Puss K



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?