Säger det..

2009-12-19, 03:22:52 / Kategori: Allmänt

vet inte hur man ska börja sånt här...
det e svårt och släppa loss i bloggen eller någon annanstans,när jag va mindre skrev jag i min dagbok jämt men det va inte så himla trevligt när folk hittade min dagbok och började läsa den...
Jag har varit med om en hel del, vill berätta men vill inte svara på frågor vill bara ha någon som lyssnar och inte berättar för hela befolkningen. Jag har massa kompisar som jag berättar saker för,men begränsade saker jag måste tänka mig för innan jag säger det jag vill få sagt..
Vill ha någon som lyssnar som jag inte behöver tänka ut det jag kan och inte kan säga...det finns ingen jag litar på så mycket...

vad ska man göra då?tror jag behöver sömn och rensa tankarna lite det blir för mycket på en och samma gång har för mycket sparat i huvet jag vet inte hur allt får plats,mina problem,dina problem,deras problem,allas problem är i mitt huvve...

Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?