shopping

2009-12-27, 21:55:24 / Kategori: Allmänt

Varför mår man sååå himla bra av att köpa saker...? att köpa någonting,vad som helst gör min dag helt enkelt.. tur att jag bor hemma och jobbar det underlättar ju en hel del med att inte tänka på hyran mat osv...

Iallafall,jag fick köpt mig 3 klänningar en nyårsklänning som va sjuukt snygg,mee löööve och två andra vanliga.
Köpte även en kort tröja som går under bysten,massa svarta ljus mitt rum e inrett i bara svart och vitt....en parfym den miss sixty elixir eller något...Hade lagt på ett serum till hårtopparna som jag tydligen glömde,buuhuu jag ..

Här e jag då,brukar somsagt inte lägga upp så mkt bilder på denna bloggen,känns inte så nödvändigt,på min förra blogg hade jag åtminstonde en bild på varje inlägg haha...orka...



Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?