Alla hjärtans Dag

2010-02-14, 23:11:50 / Kategori: Allmänt

Vill Bara önska er alla en fin/underbar alla hjärtans dag!
Bättre sent än aldrig eller hur?





Min dag har bestått av jobb, och söta sms och en massa massa myys med min älskling.
Inget märkvärdigt ingen restaurang eller bio eller något sånt, jag kan helt ärligt säga att jag skiter i vilket bara för att det e alla hjärtansdag så betyder det inte att man MÅSTE göra eller köpa massa saker..
För min del är det mycket roligare/mysigare att bara va med sina nära och kära...
Tycker faktist alla hjärtansdag är lite för överskattat,jag menar man kan faktist visa att man älskar någon villken dag som helst..Men sen så är det lite gulligt med massa rosor hjärtan osånt!
Jag är bara glad över att jag är med den jag älskar!

Puss K






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?