Awsome

2010-02-20, 23:56:18 / Kategori: Allmänt

Idag har det vart den bästa dagen på länge, slutade somsagt kl 10.30 idag sen gick vi hem
till min faster, min farmor va jättesjuk och blek tyckte så synd om henne ush hatar och se henne så dåligt <3..
Efter detta fick jag och jean för oss att ut och handla i snöstormen, YES vi klarade det kallt och jobbigt men vi gjorde det. jean fick för sig att knuffa mig på snön av  som va typ 1 meter hög, blev skitsur men det gick över när jag fick göra samma sak på han *muahaha*..


Film/mys kväll med världens bästa.
Det blev completos(korv med bröd,tomat,majonäs,avokado,ketchup osv) HUr gott som helst.



Och filmen för den här gången valde jean, det blev denna.



Kan säga att den va helt ok faktist,den va inte SKIIIT bra utan helt ok..

Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?