DAMN blogg.se

2010-02-21, 22:52:26 / Kategori: Allmänt

Att blogg.se alltiid ska krångla när jag går in..
Det tog mig typ 5 min för att ens komma in på min sida.
Iaf jag har bara njutit av denna underbart KALLA dagen, Imorgon är det dags för jobb igen 06:45 till 16.00 det blir alltså en lååång dag.
Innan idag fick jag för mig att sätta på mig lösögonfransar inte sånna hela utan delar köpte dom faktist på elf, iaf satte fast dom och det såg skitsnyggt ut, sen när jag skulle
ta bort dom för en timma sen fick jag i stortsett gnugga/dra bort dom, stakars mina ögon..Nu vet jag att om jag ska ha dom så får dom nog sitta på i några dagar..
Provade faktist med allt för att ta bort skiten!
Nu e dom borta och jag har skitont, men men nu ska ögonen få vila lite...haha


Nu ska jag sova, behöver en hel del sömn om jag ska
kunna prestera något..


Vill haaa! PUSS K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?