En till dag

2010-02-24, 22:45:48 / Kategori: Allmänt

Ännu en dag avklarad.. har så mkt positiva tankar efter mediumet idag så det e sjukt!
Har nog aldrig känts såhär bra, allt va så jävla positivt jag har verkligen mycket att se fram emot.
Ni som inte vågar, mina kompisar skrev bla på facebook till mig jag skulle gärna vilja göra det men jag vågar inte!  jag vågade inte heller men det e verkligen inget att va rädd för.
snarare väldiigt intressant, hon som jag var hos berättade typ ingenting om döden och sånt!!.

Imorgon är det jobb igen som gäller,fan vad tråkigt jag låter på alla inlägg så är det något om jobbet.
Heeelt boriing! I villket fall hade tänkt att göra en ansiktsmask och använda mina nya produkter till händerna från mary kay!. funkar SKITBRA för både tjejer och killar, kan säga att den e helt underbar för fötterna också!*babymjukt*
 
Puss K


sisse



2010-03-03, 11:01:13 URL: http://sisselafriberg.blogg.se/

sisse

den serien är suveränt bra du



2010-03-03, 11:01:47 URL: http://sisselafriberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?