Göttt

2010-02-03, 23:28:53 / Kategori: Allmänt

Idag va jag och träna med min faster,det va riktigt skönt faktist jag powerwalka,träna armar,mage och ben sen gjorde jag lite situps och armhävningar...Efter det handlade jag faktist nyttig mat, Wok(grönsaker),kycklingfilè,mini -mjölk(har aldrig testat),lite frukt och färskpasta(aldrig provat).
FAN vad tråkig jag låter nyttigt,träning och skit men ni ska veta att såhär bra e det inte alltii det e
därför jag skriver det,det e faktist jävligt ovanligt att JAG tränar och äter BRA.....


Innan på dagen tittade jag faktist på det regnar köttbullar,men hann bara till halva så tänkte faktist titta klart på den nu..Tycker faktist den e asbra...


Pöss K (kan det typ inte börja regna godis eller choklad eller ngt sånt här ist :D)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?