hellulu

2010-02-06, 05:18:38 / Kategori: Allmänt

Heej ser ni vad kl är eller?
det har verkligen vart en låång och rolig kväll fram till ngn timma sen,
Jag säger bara att jag e otroligt besviken och lessen absolut inte arg..
Killar är killar jag vet,men fan killar ger mig kraftig huvudvärk, huvudet och tålamodet spricker snart jag vill inte men det känns så..
Fan att det ska va så svårt att fatta, jag svär jag kräver inte för mycket,det kan jag lova ..
Ibland känner jag att allt bara rinner bort från händerna,jag har verkligen inte
lust eller ork att tjata, jag vet inte hur detta ska sluta och jag vill verkligen att det ska det,
alltså problemet är inte förhållandet, snarare bråken....

Nu ska jag sova ensam i min dubbelsäng...Miss U babe

Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?