KOKKO

2010-02-23, 00:53:36 / Kategori: Allmänt

Är otroligt rastlös & pank intressant va, jag går in och ut från nelly.se, kollar bianco, kollar elf men jag måste inse att jag inte får handla något, blir frustrerad.
Blir glad bara jag får köpa mig ett par klackskor eller en t-shirt, det e inte mycket jag begär.
längtar till den 27 löniiing, men besvikelsen är att jag inte får ta pengar från lönen då det
ska gå till körkortet.:( Nee vad ska man göra klara sig en 2 hela månader, det kommer inte funka..!
Gör mig riiik!



Juste jag som hela tiden tjatar om hur farligt det kommer bli ifall det regnar..
 GUess WHAT!



vädret under denna veckan!

Måndag
-snö
tisdag-ingen snö
onsdag-ingen snö
torsdag-snö

fredag-snö/regn=katastrof

lördag-snö/sol
Söndag-mulet


Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?