Munsår

2010-02-01, 23:24:10 / Kategori: Allmänt
Helvette denna veckan e inte min vecka, igår hade jag en vagel & idag har jag munsår...

Vagel e något jag aldrig har haft innan men munsår, det lever jag med typ 3-4 gånger i månaden..

Det e otroligt jobbigt,kliar,sticker,svider och stör..under några veckor la jag munsårssalva på läpparna varje dag för jag va så rädd för o få munsår, sen slutade jag efter 2-3 veckor som jag slutade lägga salvan dagligen så fick jag tillbaka skiten...

Skit grejj det e ju inte snyggt heller att gå runt med salva och den compeed grejjen hjälper inte ett dugg...

E så irriterad på att ha detta och kan verkligen inte vänja mig får det till och från så länge jag kan minnas..finns det ingen tablett eller något annat förutom salva mot sånthär eller???..
Nu har jag skitont i huvet för jag e så förbannad, ska sova

pusss k



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?