sucks...

2010-02-07, 01:23:43 / Kategori: Allmänt

Denna lördagen suger hårt, excuse my bad words... Jean och jag har vart hemma i stortsett hela dagen, och han har för det mesta sovit...
vi va en stund hos min faster sen gick vi hem till min farmor, efter det gick jag hem och åt några smörgåsar kollade på filmen funny people,jean sov under tiden nu förflyttade jag mig från sängen till vardagsrummet,jean sover fortfarande han kom ju trots allt hem väldigt sent...

Justee shoppade lite igår innan jag gick till jobbet, sätter möjligtvis in kort på sakerna imorgon....

Se här vad jag lyckades med på festen!
 fick kanten från ett bord rakt in vid sidan av magen ser ni blåmärket eller?sjuukt ont gör det...



Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?