Tur/otur

2010-02-27, 19:29:36 / Kategori: Allmänt

Pappa fick tag på våra släktingar och alla mår bra tack gode gud, mina tankar går till alla familjerna där.
Gud jag önskar att hon som spådde mig hade sagt sakerna till mig som skulle hända så jag kunde förbereda mig lite, idag kan jag verkligen kalla för oturs dag inte bara för mig utan för mååånga människor.
Bla jorbävningen.


Jag orkar verkligen inte detta mer , det blir jobbigare och jobbigare varje gång.
Är så jävla besviken igen vet inte om det är meningen att man ska ha det såhär, eller må såhär.
kommer det fortsätta såhär eller?Ushh mycket tankar som går runt i mitt huvud nu.
Vill bara blunda och vakna upp och att allt är bra och problemfritt.
vill inte må dåligt vill inte att andra ska ha det dåligt heller. Vill att VI ska ha det bra vill att vi ska trivas ihop.
Jag trivs med dig, jag mår bra med dig  men gör du det med mig?
jag vet att jag pratar lite i koder men det e nog bäst så.

I vilket fall så var jag och köpte chips och lite choklad till mitt lördagsmys, ska nog ladda ner någon bra film och försöka glömma bort allt det dåliga..:(

Puss K


Emmi

kan tänka mig att det är en kille du pratar om, skit i killar dom är bara till för att skapa problem. Du är så vacker du behöver inte må dåligt se dig själv i spegeln så mår du bra igen pussa



2010-02-27, 23:58:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?