Wöhöö

2010-02-27, 02:49:34 / Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen hemma, har druckit en hel del men har inte gått och blitt full för det, dricker och dricker men alkoholen verkar inte vilja vara kvar i kroppen.Istället för full och glad är jag nog ful och glad.
såhär ser jag ut just nu (VARNAR KÄNSLIGA TITTARE).. haha







Nämen helt seriös ser ut såhär just nu..hahaha
fyfan



Ne men helt ärligt nu... ser faktist ut såhär just nu...gulligt va? sitter faktist i min hello kitty pijamas.




Trött efter en lyckad sexparty kväll med ca 35 tjejer.. det e grejjer förrutom att vissa tjejer hade svårt att hålla kääft , haha stakars tjejen som visade grejerna hon kommer förmodligen inte ha ngn röst imorgon ahaha!
Här kommer lite bilder från sexpartyt... enjoy






Puss K






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?