fredag

2010-01-31, 00:07:18 / Kategori: Allmänt
Heeeelusaaan, ojdå vart ska man börja???

Tror jag börjar med fredagen- Fikade med claudia,marika,verro & monica tryckte i mig en kladdkaka med grädde faaan va gött det va haha sen runt 5 tiden gick vi till systemet där jag köpte mig 2 atsi viner (mousserade)kan rekommendera dom starkt för den som inte gillar vin så mycket...´Jag hatar vin med asti e fan det godaste... asti cizano & asti martini is the shit...

Iallafall efter allt detta åkte vi hem jag fixade mig snabbt som fan och vi åkte till götet till min kompis Maria som hade Mary Kay party,självklart kunde jag inte låta bli o köpa något så det blev mary kay mjuka silkeshänder (skydd,scrubb & handkräm) och en ögonskugga som va mörk och riktigt snygg visar när jag får de,,,

sen åkte vi hem på kvällen såå blev det massa vin och gottit hos min kompis där va karla,verro,claudia,mikael och jag..Vi hade verkligen skitkul & vi skratta som faaan...

SEN gick vi vidare jag och verro hem till en killkompis runt 2 på morgonen,fortsatte dricka vin och tjöta lite... kl 4 begav vi oss hem skitkallt och mörkt men det va det fan värt
....

Tack för en sjukt lyckad fredag tjejer & killar u make my day,,

pusss K



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?