Godmorgon

2010-01-20, 14:06:03 / Kategori: Allmänt
Vakna för 2 timmar sen eller något,hoppa in i duschen har inte ätit frukost idag utan det blev mat direkt inte bra.

Hittar fortfarande inte mina minneskort och jag e helt desperat vill ju ta kort,ska på kalas idag med...oOOhh..
Idag blev Qi Gong passet avbokat eftersom hon som håller i det va sjuk....snacka om att ja va glad fick ju sova massa extra timmar haha....

Efter ett jäkla trix me håret så är nu jag äntligen klar. Fan, varför ska någon straffa mig genom att ge mig ett platt jävla bakhuvud. Skulle ja inte puffa upp mitt hår där bak hade jag sätt ut som...a vet inte vad men det e SKIT fult!!! I-landsproblem..haha... kortet togs förra året...




Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?