happy

2010-01-19, 13:13:53 / Kategori: Allmänt

väldigt pigg och glad idag vill göra massa saker,men ska nog börja med och städa mitt rum det va ett tag sen jag vaknade såhär bra...

Igår åkte vi till borås fick köpt bellas(brorsans drotter) present,det blev en massa tuffa kläder hoppas hon gillar dom:)...

Idag är jag krulltott,ska leta upp minneskorten och ta ett kort så ni får se..mina naglar är hela fortfarande förrutom en spricka på tummnageln,buhu men målade över med vitt så det syns inte så mkt...


Imorgon e det bokat ett afrodanspass hoppas det gåår bra och jag inte dör,måste köpa mig ett par träningshandskar vill inte ha blåsor och hårdnader på händerna,när jag styrketränar!

Önskar alla en trevlig fortsatt vecka...

Pösssssss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?