Jobbigt

2010-01-26, 19:20:00 / Kategori: Allmänt

Igår låg jag och försökte sova , jag e så lycklig och är tacksam för allt jag har men fick lite lätt ångest. Vad gör jag?vad ska jag göra?vad ska det bli av med mig?Har jag gjort rätt val?vad e mitt mål?Jag behöver något som hjälper mig,pushar lite.. Jag har Drömmar om vad jag vill jobba med, men blir så trött ibland man kan fan inte göra ett piss utan pengar allt man vill göra kostar och man vågar inte chansa heller... Det jag vill göra kostar en hel del typ 39.000 eller något men sen så finns det massa andra saker jag vill göra också som kostar en hel del,hur fan ska man bygga upp allt?..
Ska jag låta det hindra mig? varför ska det hindra mig? vill jag något så ska jag göra det eller?


ska man nöja sig med det man har eller behöver man något mer att sträva efter?


Puss K





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?