Lathet kallas det

2010-01-17, 19:32:32 / Kategori: Allmänt

Varför har jag inte tatt tag i körkortet?varför har jag inte tatt tag i att träna på gymmet?varför lämnar jag sakerna ofärdiga jämt...?..

Jag började med körkortet-slutade

Jag började träna skitbra 4 dagar i veckan-har inte vart där sen innan jul någon gång...Börjar jättebra men slutar jättedåligt..typ med att jag inte fortsätter igen...

Jag vill flytta- Har inte skrivit upp mig på någon lägenhet...Jag vill såå mycket men får gjort så lite...

Ren lathet är det...Måste verkligen börja sätta upp mål...

& planera! jag e sån människa som inte kan planera någonting..för det blir aldrig som jag har planerat...nu ska det bli ändrig på allting...

Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?