paradise

2010-01-19, 22:12:05 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag slösa lite av min dyrbara tid på att kolla på paradisehotel,totalt meningslös och värdelöst...
Imon har jag bokat in mig på ett Qi Gong pass verkar riktigt bra...läs här:


Har du aldrig prövat den här typen av träning förut kommer du att bli överraskad över hur enkla och sköna rörelserna är. De långsamma flytande rörelserna gör att du slappnar av mentalt, andningen blir lugnare, djupare och cirkulationen kommer igång i hela kroppen. Metoden lämpar sig utmärkt för dig som vill få mer energi, förbättra hälsan samt förebygga och lindra sjukdomar.Qi Gong utgör grunden för bland annat akupunktur och traditionell kinesisk medicin...

Hoppas man inte behöver va vig...

puss K



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?