Bad day?

2010-03-18, 20:24:13 / Kategori: Allmänt

Igåår så orkade jag verkligen inte skriva jag va helt död, alltså for real...
Idag har det inte vart den bästa jobbar dagen heller direkt, snarare den värsta!!
 jag ville bara hem och inte komma tillbaka på ett bra tag...men antar att det tillhör hans sjukdom,..

Efter jobbet tog jag mig en tripp till solariumet det va riktigt skönt att ligga en stund där och bara slappna av.
 Kl 16.30 någon gång mötte jag jean och han bjöd mig på sushi bar, men jag toog ingen sushiii utan det blev lax,ris och tiriyaki sås eller hur det stavas och sallad..Det var riktigt gott eftersom vi bara fick en lite plutt paj på jobbet... Både jag och elisabeth(min jobbarkompis) va besvikna eftersom vi inte hade ätit ngt sen igår...






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?