En bra dag

2010-03-09, 21:19:27 / Kategori: Allmänt

Idag har det vart en jättebra dag, allt har varit lugnt och skitgott.
Älskar dessa dagar önskar att det kunde vara så varje dag..
Sitter och tar på mitt hår, det e såå långt och tjockt :D gillar det som faan, Löshåret
får mitt platta bakhuvud att ha en form inte platt längre haha..

Ett tag limmade jag fast hårtränsar, men jag kan lätt säga att jag aldrig kommer att göra om det igen..
det förstörde mitt hår som fan, slitet och tappade jättemkt...kan nog vara det som har gjort att håret är så tunt...
Tänkte rekommendera en sida, som jag gillar jättemkt...
Och har köpt smink därifrån flera gånger, bra kvalitet och superbra priser...
ELF...
Här e min absoluta favorit...BRONZE MINERAL GLOW 61:-
Det e nog en utav de dyraste produkterna som dom säljer haha, nemen seriöst ögonskuggorna och sånt kostar ca
19:- styck och dom e skiitbra..


Kc <3 ELF



Puss K





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?