Hundvakt!

2010-03-06, 21:37:41 / Kategori: Allmänt

 Idag har jag, dushat med syoss produktera
..Alla tre nu
inpackningen va grymt bra, tycker dock att balsamet gör att håret blir lite strävt, och luktar inte alls lika gott
som dom andra två produkterna(sha,pot och inpackningen)


till middag blev det pizza jättegott var det blev dock vääldigt mätt, sådär jobbigt mätt när man tänker fan borde inte ha ätit den sista biten...TYPISKT
I villket fall jag och jean satt Hundvakt, ahah jaa åt en skiitsöt liten valp, en chitsu..
Ser ut som den på bilden ungefär, fast det e inte samma denna bilden e snodd från google.



Hur söt som helst, jag och jean va ute och gick/sprang med den  och rastade den, när vi gick in
bajsade den på min matta :S..Neej den kunnde inte bajsa ute utan inne...Haha aja den va så söt
så jag kunde inte säga till den haha...Kan man skälla på en sånhär söt liten?

Puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?