Jättemycket

2010-03-31, 21:26:00 / Kategori: Allmänt

Känner mig en aning stressad, har så mycket att göra På lördag fyller jag år (3 april) Och på morgonen ska vi iväg till biltema och köpa ny klädsel till bilen samt muttrar till däcken.

Den 12 april åker jag till säffle Och innan dess måste jag plugga, Ska va där i 2 veckor.
Jag måste till jobbet och lämna av pengar, glasögonen jag beställde måste vara här hos mig innan jag åker till säffle samt betala dom, sen även betala för träningen..
Jag måte kolla upp min hälsodeklaration och packa!

jag har bil men inget körkort, pappa har köpt sommardäck och fixat bilen som fan, tänk om jag inte ens klarar det??
Mycket tankar oså blandas ihop i det hela också villket inte gör saken lättare..det e kanske därför jag har haft så ont i magen de senaste dagarna..

Måste bara tänka positivt, Jag kommer klara det!!!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?