Katastrof

2010-03-01, 22:05:49 / Kategori: Allmänt

Man känner sig såå maktlös att det händer så mycket i chile just nu och att man bara sitter hemma
och inte kan göra ett skit.
Jorbävning igår igen 6 döda har gått till över 700 döda, människor har inte vatten eller mat.
Alla deras saker, deras hem är helt borta..
Nu tänker jag verkligen ibland sitter och klagar på att jag inte har kläder och skor, tänk dom som har förlorat allt. 
Människorna är helt deperata och har börjat stjäla.Sen så finns det idioter som passar på att sno massa värdefulla grejjer när det händer sånt här det e fan SJUKT, mat kan jag förstå men fan inte tvättmaskiner och skit förfan ge er......
Jag hoppas verkligen att allt börjar vända snart, detta ser inte bra ut.
Mina Tankar går till er varje dag!
puss K




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?