Oriflame

2010-03-10, 21:45:48 / Kategori: Allmänt


Hello Youu!
Idag var det middag och jobb som stog på listan, träffade min kompis tea vi lunchade ihop och drog oss en
sväng hem till henne, efter det kl 15.00 gick jag och jobba fram till 21.00.
Imorgon jobbar jag 06.45-16.00 :( yeaah i know it sucks har nog inte en enda ledig dag denna veckan
men jag har mig själv att skylla på..Kan ju faktist säga nej också..


Fick mina beställningar från oriflame idag, allt gick på 166:- tycker jag e skitbra pris för det jag köpte
Här ska ni fåse...

Protecting Hair mask!


Body cream with antioxidant (luktar skiitgott)

Leave-in-conditioner

Protecting hot oil!



beauty Brush!


Den första produkten ska jag nog prova idag ska ju ändåå dushaa nu...
Hörs lite senaree pösss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?